rakan-rakan dan pemimpin saya dengan kami

rakan-rakan dan pemimpin saya dengan kami

xiao1236
terdapat satu perasaan yang hebat. Kami Shanghai adalah lantai dengan Korea, melalui tahun usaha berpanjangan, boleh dari jenama yang tidak diketahui ke Shanghai jenama terkenal, jenama telah mencapai lonjakan kedua. majlis hari ini adalah bukti yang terbaik. jenama Shanghai sejak tahun 1995, telah 12 tahun,
pembangunan jenama Shanghai, dengan majoriti perniagaan, rakan-rakan dan pemimpin saya dengan kami di sini tidak dapat dipisahkan. jenama Shanghai, kini telah mencapai lompatan besar ke hadapan, dengan lantai Korea selepas bertahun-tahun usaha, ia perlu dikatakan telah melalui cara yang sangat keras.
Hari ini pusat itu layak yang baik yang indah, "baik" meletakkan perkataan "baik" kualiti, "baik" adalah reputasi jenama. Saya benar-benar berharap bahawa dalam kemakmuran masa depan lantai dengan jenama Korea di kalangan jalan, ke tahap yang baru. Terima kasih! Wang Shuai Moderator: Berikut adalah Persatuan Jawatankuasa anda Cina Perhutanan Industri Flooring,
Related links:
[url=http://produkwpc.com/solid-deck/876.html]tingkat luar peniaga perabot komposit[/url]

[url=http://produkwpc.com/solid-deck/2520.html]panel dinding privasi yard untuk dek[/url]

[url=http://produkwpc.com/white-fence/2496.html]lantai kalis air kolam[/url]